سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعه نامه:«سال اقتصاد مقاومتی، تولید­،اشتغال» شماره: 06

بسمه تعالی

جمعه نامه:«سال اقتصاد مقاومتی، تولید­،اشتغال» شماره: 06

امام خمینی(ره): مخالفین اسلام و کشورهای اسلامی که همان ابرقدرتان چپاولگر بین المللی هستند، با تدریج و ظرافت درکشور ما و کشورهای اسلامی دیگر رخنه،و با دست افراد خودِ ملتها، کشورها را به دام استثمار می‌کشانند.

 

«« روحانی انتخابات را برد اما اخلاق را باخت »»

روحانی پیروز شد؛ خدا را شکر به اموال مردم تعرض نمیشود

انتخابات به پایان رسید مثل هر رقابت دیگر، مثل هر تلاش دیگر در این دنیا، مثل هر جنگ دیگری که بین حق و باطل رخ می دهد اما این که چه کسی پیروز است را نمی توان بر اساس نتیجه ظاهری تحلیل کرد. من فکر می کنم ما پیروز شدیم چون: برای به دست آوردن آرای مردم دروغ نگفتیم.از امکانات دولتی برای تبلیغ خودمان استفاده نکردیم. به دروغ سازی های رسانه های بیگانه دل خوش نکردیم.  برای تصاحب آرای مردم، وعده های داده شده را انکار نکردیم.  با تاخیر در ارسال تعرفه رای، جلوی رای دادن مردم را نگرفتیم.  نظام اسلامی را متهم به 38 سال شکنجه و زندانی کردن نکردیم.

خدا کند حسن روحانی پیروز شود: شاید عجیب باشد یکی مثل من آرزو کند تا یکی مثل حسن روحانی که به هیچ وجه او را برای ریاست جمهوری صالح نمی بینم به این مسئولیت دست پیدا کند! اما من با همه تلاشی که برای رای نیاوردن او کردم، آرزو می کنم حسن روحانی رای بیاورد و رئیس جمهور شود، چون :نمی خواهم باز هم کشورم هشت ماه در آتش بسوزد.

 نمی خواهم باز هم برخی رسانه های خارجی به پشتوانه ادعای چهره های درون نظام به جمهوری اسلامی تهمت بزنند. نمی خواهم شاهد چادر کشیدن از سر زنان جامعه ام باشم. نمی خواهم به اموال عمومی تعرض کنند. نمی خواهم یک بار دیگر شاهد مجروح شدن و به شهادت رسیدن بچه های مظلوم بسیج و نیروی انتظامی باشم. نمی خواهم باز هم خیابان های تهران به آتش کشیده شود. نمی خواهم شاهد آتش زدن مسجدی باشم. نمی خواهم مثل سال 88 شاهد تصویب تحریم های فلج کننده جدید باشم. نمی خواهم یکبار دیگر به نام خط امام به عکس امام تعرض کنند. نمی خواهم برای بار دوم شاهد اهانت به عاشورای حسینی باشم. نمی خواهم باز هم عده ای زیر پل کالج ساندویچ بخورند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را مدیریت کنند.? نمی خواهم باز هم بغض گلوی رهبرمان را بفشارد و در نماز جمعه ای دیگر مانند نماز جمعه سال 88، خطاب به امام زمانش بگوید: ای سید و مولای من! من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم و اندک آبرویی دارم که این را هم خود شما دادید که همه این ها را فدای انقلاب و نثار شما می کنم. سید ما و مولای ما، برای ما دعا کن که صاحب این انقلاب شمایی. آقای روحانی اگر پیروز این رقابت بودید‌، با خیال راحت جشن بگیرید چون رقیب شما و هواداران او آنقدر نجیب و دل بسته به نظام اسلامی و رهبرشان هستند که امنیت جشن شما را تضمین می کنند. نویسنده : حجت الاسلام رسایی

 

پول‌پاشی 20 هزار میلیاردی دولت در شب انتخابات: عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه دولت بدون مجوز مجلس 20 هزار میلیارد تومان از خزانه برداشت کرده و در شب انتخابات بین مردم توزیع می‌کند گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که خیال رئیس جمهور از مراجع نظارتی مانند دیوان محاسبات راحت است ابعاد دیگری از پرونده کرسنت ؛ صدور گاز مجانی به ترکیه (حامی داعش) تاوان کدام فساد اقتصادی است؟! وزیر نفت سرانجام به صدور گاز مجانی به ترکیه اعتراف کرد تا زوایای دیگری از پرونده فساد اقتصادی کرسنت و میلیاردها دلار هزینه‌ای که به ملت تحمیل شد، آشکار شود.

بیانیه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی درباره انتخابات 96

بسم الله الرحمن الرحیم: اللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ / ملت عزیز و بزرگوار ایران!

خداوند متعال را سپاسگزارم که حضور باشکوه شما مردم فهیم  در انتخابات ریاست جمهوری، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره کرد نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در شکل گیری این حماسه با عظمت بر کسی پوشیده نیست. امنیت و استقلال و پیشرفت کشور، همواره مرهون هدایت های داهیانه ایشان بوده و اینجانب به عنوان سرباز این نظام و خادم ملت شریف ایران، وظیفه خود می دانم از مراجع عظام تقلید و علماء اعلام، طلاب و دانشجویان، کارگران و کشاورزان، بازاریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی گروه ها و تشکل ها و همه زنان و مردان سلحشور ایران اسلامی تشکر نمایم

همچنین از مردم عزیزی که با محبت خویش به اینجانب اعتماد نموده و در سفرهای مختلف به استان های کشور، جلوه های ماندگار و فراموش نشدنی از عزم انقلابی و انسجام اجتماعی خلق نمودند، صمیمانه تقدیر نمایم. بی تردید پیروز اول این انتخابات ملت شریف ایران می باشند که حماسه ای بزرگ خلق نمودند دستاورد مهم این انتخابات، سیاست ورزی اخلاق مدار، تکلیف محوری و طرح گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» بود که فراتر از جناح بندی های رایج سیاسی، به مطالبه عمومی مردم تبدیل شد و به تدریج مورد اذعان و تعهد دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز قرار گرفت.

رأی قریب به 16 میلیون ایرانیِ خواهان تغییر، سرمایه ای مهم و پشتوانه عظیم است که به هیچ وجه نمی توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم گیری کلان کشور نادیده گرفت. اینجانب با اتکاء به همین پشتوانه مردمی، همه ظرفیت ها را برای پیگیری مطالبات مردم در مبارزه با فساد و تبعیض و تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی به کار خواهم بست و هر اراده و تلاشی در دولت آینده با این جهت گیری را مورد حمایت قرار خواهم داد و همواره زبان گویای محرومان خواهم بود اگرچه حضور بانشاط و حداکثری مردم پای صندوق های رأی کام هر ایرانی را شیرین کرد. لکن برخی بداخلاقی های انتخاباتی و تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات از لحظات تلخ این انتخابات بود که آن را از مسیر قانون  پیگیری خواهم نمود، اما هم اکنون همگان باید عزم خود را جزم کنیم تا با ساختن ایرانی آباد بر استقلال وآزادی و کرامت برای این ملت پافشاری نماییم. به روح مطهر امام راحل و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی درود می فرستم و برای ملت قهرمان ایران آینده ای سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو می کنم. همچنین برای تمام دولت مردان و رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اجرای عدالت اجتماعی و رفع دغدغه های اقتصادی مردم و معیشتی محرومان در اولویت برنامه های دولت دوازدهم قرار گیرد.            سید ابراهیم رئیسی30اردیبهشت 96

بلبشویانتخاباتشورای اسلامی شهر یزد

361 نفر نامزد جهت شورای شهر یزد تأیید صلاحیت شده و آماده رقابت شدند ابعاد مجوز تبلیغات 100 * 70 سانتیمتر و کمبود مکان نصب و اشتهای بعضی از نامزدها برای پر کردن محل باعث شد تا تبلیغات نامزدها در محلهای قانونی لحظه ای باشد نصب بنر هم فقط سه بنر برای سه ستاد مجاز بود اما نامزدها مشاهده می کردند بنرها و تبلیغات غیرقانونی رئیس جمهور مستقر همه جا را پر کرده!! رئیس جمهوری که نیاز آنچنانی برای دیده شدن نداشت و لذا کاندیداهای شورای شهر خصوصاً حامیان رئیس جمهور اقدام به زدن بنرهای غیرمجاز و عکس و پوسترها و نوشتجات برای دیده شدن بهتر نمودند. دیگران هم نسبت به وسعت مالی تلاش نمودند تا از قافله عقب نمانند. تفاوتی که اینجا وجود داشت مشاهده می شد بنرها و تبلیغات بعضی از نامزدها حتی تا روز انتخابات مانند بنر لیست اصلاحات (سفید) در امان بود ولی تبلیغات دیگران توسط عوامل رسمی و غیر رسمی محو می شد.

در این رقابت نابرابر آنها که پول بیشتری هزینه کرده و از رانتهایی برخوردار بودند و یا زنهایی که عکسهایی با آرایش غلیظ و مربوط به سالها پیششان را در کنار سناریوی آتش گرفتن خانه داشتند! توانستند نظر قشری را به خود جلب کنند. الا معدود افرادی که کاملاً از قبل شناخته شده بودند و رأی خاص خود را داشتند. در یک نگاه ترکیب شورای اسلامی شهر یزد بهتر از قبل نشده بلکه اکثراً کسانی روی کار آمدند که هم خط سیّد حسینی معاون عمرانی و طراح پروژه خیابان قیام هستند. موضوع دیگر بعضی از نامزدها زمان تبلیغات را رعایت نکرده و حتی در روز رأی گیری اقدام به پاشیدن عکس و تبلیغ خود درب منزلها نمودند. با اعلام نتایج رسمی انتخابات از سوی فرمانداری 2 روز مهلت شکایات بود. از جمله شکایتها اعلام نکردن آراء نامزدها در هر صندوق بود که توجیهی برای مخفی نگه داشتن آن وجود ندارد و بعضی از نامزدها خواهان بازشماری آراء خود بودند که بنا به گفته حراست فرمانداری یزد بدون حضور نامزدها یا نماینده قانونی شان تعدادی صندوق را باز شماری کردند و مشکلی وجود نداشته!!؟ گویا مشکل حضور نامزدها برای بازشماری بوده که این هم با رفتار دیکتاتور مأبانه آقایان رفع شده!

راهیافتگان به شورای اسلامی شهر یزد: 1_ آقای غلامعلی سفید 2_ خانم الهه جورابی 3_ خانم ونوس عامری 4_ آقای مرتضی شایق 5_ آقای محسن عباسی 6_ آقای حمیدرضا قمی 7_ آقای محسن ابوترابی 8_ آقای مهدی کاشفی زاده 9 _ آقای سیدحسین آزادی 10 _ آقای سیدمحمدعلی پاک نژاد      (بنده علی اصغر باقری هم با 7707 رأی از بین 361 نفر 44 شدم)

 

ضمناً راهیابی فرد زرتشتی به شورای اسلامی شهر یزد غیرقانونی بوده و لحاظ نشده

 

معرفی وبلاگ جمعه نامه: jome.parsiblog.com – شمارگان 2000 برگ

گرامی باد حضور پرشور ملت ایران در 29/2/96 -  پاسخگو: 09131545684

تهیه و تکثیر: یزد – علی اصغر باقری – جمعه 12/ خرداد /96 برابر با 7 رمضان 1438