سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعه نامه:«سال اقتصاد مقاومتی، تولید­،اشتغال» شماره: 11

 

بسمه تعالی

جمعه نامه:«سال اقتصاد مقاومتی، تولید­،اشتغال» شماره: 11

شما هم عمّال آمریکائید منتها ملتفت نیستید...

امام خمینی (ره):اگر بنا باشد که شما به جای اینکه اقتصاد مردم را درست کنید، به جای اینکه این کشور را بررسی کنید ببینید کجاهاست که مخروبه است و مردم از همه چیز ساقط هستند، به جای این، اگر چنانچه بنشینید سر مسند و با حرف و با فحاشی به هم مسائل را غفلت از آن بکنید، این همان است که قدرت های بزرگ می خواهند تا این مملکت خرابه بماند و صدای مردم در آید، این همان است. شما هم عمال امریکائید منتها ملتفت نیستید. رزم آرا لوله هنگی = زنگنه کرسنت توتالی؟!


 

کلید روحانی چرخید، ظریف الملک خندید، زنگنه لنگید، پول نفت به توتال چربید، دنیا به ریشمون خندید!! آیا تحقیر ملت ایران با عبارت لوله هنگ توسط رزم آرا در سال 1329؛ با تحقیر ملت ایران با قرادادهای ذلیلانه و خسارت باری چون کرسنت و توتال توسط زنگنه برابری نمی کند؟

بعد از آغاز وزارت جناب زنگنه در سال 92، مصاحبه‌ها و مقاله‌هایی در تعریف و تقدیس قرارداد کرسنت در برخی نشریات ایران منتشر شد. ‏پس از بررسی در خصوص این خروجی‌های رسانه‌ای، مشخص شد شبکه‌ای که با پرداخت پول و چک این مصاحبه‌ها و مقالات را منتشر می‌کرد، توسط شرکت کرسنت اداره می‌شد! به نظر می‌رسد مدل تعریف و تمجیدهای اخیر از قرارداد توتال هم شباهت‌هایی به فضاسازی‌های رسانه‌ای کرسنت دارد.اینهایی که بدون اطلاع از IPC قرارداد محرمانه توتال رو تبریک میگن، همونایین که بعداز برجام توخیابون جشن گرفتند که یه دلار میشه هزارتومن. رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: در کرسنت فرد اصلی که با او قرارداد بستند، همان کسی بود که گرای کشتی‌های ایرانی را به صدام می‌داد.

 

کیهان: قرارداد با توتال را کرسنتی‌ها امضا کردند پای نظام ننویسید!

فرد امضا‌کننده از طرف شرکت نفت همان کسی است که به خاطر فساد و خسارت حداقل 18 میلیارد دلاری قرارداد کرسنت برای کشورمان، محکوم به انفصال از خدمت شده است. با رای دیوان عالی کشور، حکم محکومیت و انفصال از خدمات دولتی او در زمان مدیر عاملی شرکت ملی نفت در ارتباط با قرارداد کرسنت، قطعی است.       14/4/96

 

یکی از آرزوهای هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی برآورده شد: شهر دارلعباده یزد میزبان نخستین مسابقات دوچرخه سواری جاده ای بانوان کشوری به طول 70 کیلومتر بود که در 14 تیرماه 96 انجام شد با آن حجاب و لباس های تنگ و.. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!

 

 

ثبت جهانی یزد و نکته جالب سردار باقرزاده: مبارک باشد! اما یادمان نمی‌رود وقتی که می‌خواستیم در میدان امیرچخماق یزد شهدای گمنام را به خاک بسپاریم یک جریان خاص سیاسی در آن منطقه با سردمداری میراث فرهنگی به بهانه اینکه تدفین شهدای گمنام مانع ثبت جهانی امیر چخماق می شود هیاهوی زیادی به راه انداختند و با جوسازی و شانتاژ به دنبال ممانعت از تشییع این شهدای گرانقدر بودند. فارغ از اینکه کُلّ شهر یزد قرار است ثبت جهانی شود و حالا معلوم شد که همه آن سروصداها بیخود بوده است.

خانم هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا در کتابش می نویسد : دوران احمدی نژاد دوران شگفتی تکنولوژی ایران بود، ترس آن        می رفت ایران وارد اَبَر قدرت های تکنولوژی دنیا شود، باید کاری     می کردیم که دولتی سر کار بیاید که طرف ما باشد. روحانی چراغ سبز را به ما داد و ما وارد میدان شدیم و الان افتخار می کنیم بدون شلیک یک گوله تمام پیشرفت های ایران را نابود کردیم و ایران را به اول انقلاب برگرداندیم!!

 

مجید عمرانی فرزند حسن روحانی کیست ؟؟؟ آمدنیوز توسط چه کسی اداره و خوراک دهی می شود ؟؟؟ مجید عمرانی پسر جناب حسن روحانی در انگلیس بسر میبرد !! بعد از اینکه روحانی رییس جمهور شد به ایران برگشت چون مجید عمرانی کسی بود که هیچ کس از هویتش خبر نداشت و بهترین فرد برای گوش سوم بودن هست!! مجید عمرانی در دفتر ریاست جمهوری به کار گرفته شد و بطور خیلی خودجوشی اطلاعات خیلی سری قبل از همه چیز بدست آمدنیوز میرسید تا خبرای ساختمان ریاست جمهوری رو منعکس کند !!..

 

میدونید چرا قبول نمیکنن برجام شکست خورده؟: میدونید چرا با وجود این همه دلیل و برهان و منطق حاضر نیستند بپذیرند که برجام تو پهن فرو رفته؟ چون اگر قبول کنند که شکست خوردن، باید خیلی چیزهای دیگه رو هم قبول کنند! خیلی چیزهای دیگه رو! باید قبول کنند از همان اول دروغ میگفتند! باید قبول کنند در تک تک روزها و ساعت هایی که در این چهار سال، برای مردم از دستاورد های برجام میگفتند، دروغ میگفتند! باید قبول کنند تک تک برنامه ها،سخنرانی ها، مناظرات، تحلیل ها، مقاله ها، توصیف هایی که برای برجام میکردند دروغ بوده! دروغ میگفتند! از صدر تا ذیلشان! از زنده و مرده شان! دروغ میگفتند! دروغ میگفتند که کلیه تحریم ها چه هسته ای چه حقوق بشر چه اشاعه ای لغو خواهد شد و نه تعلیق! نمیپذیرند برجام شکست خورده چون باید جوابگوی چهار سال عمری باشند که از یک تمدن تلف کردند! زیباکلام ها و صالحی ها و مطهری ها و ظریف ها نمیپذیرند که امضاء کری تضمین نبوده! که اگر بپذیرند این را هم باید بپذیرند که زاکانی ها و رسایی ها و عباسی ها درست میگفتند! آری آنها درست میگفتند! پیاده نظام رقاصه آنها نمیپذیرند، چون باید این را هم بپذیرند آنهمه رقص و پایکوبی در خیابان ها مهمل بود! باید با وجدان نداشته خودشان کنار بیایند که چقدر نادان بودند که فکر میکردند، فلان قهرمان دیپلماسی چگونه با خنده تحریم ها را برداشت! نمیپذیرند چون باید این را هم بپذیرند که دلواپسان عجب انسان های بزرگی بودند که زیر این همه فحش و تهمت و ناسزا کمر خم نکردند و آنها بودند که از همان اول درست میگفتند! نمیپذیرند چون عرب جاهلی صدر اسلام! غوطه ور شدن در جهل و لگد زدن به حقیقت عاقبت کسانی است که حاضر نمیشوند گردن به کلام حق نهند! و چه عذابی از این بدتر!

 

اندیشکده راهبردی فانوس: اینکه آقای روحانی چهار سال آزگار به جای کار و فعالیت برای آبادانی کشور،هر روز و هر روز به بهانه ای به یکی از ارکان نظامی و امنیتی و دفاعی و قضایی کشور حمله میکند! و شما بدون ذره ای تعقل، کودکانه خوشتان می آید و بی محابا چشم هایتان را میبندید و منتقدین را فحش کش میکنید! با کدام عقل و منطقی سازگار است؟ اینکه ایشان، اول انقلاب قصد انحلال نیروهای ویژه ارتش را داشت و با ایستادگی امام و شهید چمران نتوانست و حالا که میگوید اقتدار به موشک نیست یا چرا روی آنها شعار می نویسید! اینکه ایشان روزی صنعت راهبردی هسته ای را شخم میزند! روز دیگر برای نیروی بازدارندگی موشکی کشور خط و نشان میکشد! روز بعدش ماهواره فضایی را از روی سکو پایین می آورد! روزی در مناظرات در مذمت سرهنگ بودن میگوید! روزی فرهنگ پادگانی را بد میداند! روزی به بسیج حمله میکند! روزی سپاه را میکوبد! روزی قاضی و بازپرس را تخریب میکند! و شما کماکان خوشحال که دمش گرم دیدی چه گفت و چگونه آخوند ها را رسوا کرد! در حالی که خودش از پادگانی ترین و امنیتی ترین آخوند های کشور بود! آیا شما لحظه ای، ثانیه ای فکر نمی کنید! اصلا مگر میشود؟ کشوری بدون قاضی و بازپرس و دادستان و موشک و تانک و ناوشکن و رآکتور و سانتریفوژ و ماهواره و.... مگر ممکن است؟ عقلتان چه میگوید؟ او که از ربنا و کنسرت برای شما میگوید لحظه ای از خود نمی پرسید مگر میشود در این جهنم خاورمیانه بین این گرگهای درنده سازمان مجاهدین و منافقین و داعش و النصره و سعود و جوهود و یهود ثانیه ای بدون نیروی دفاعی بودن؟ چرا نمی اندیشید؟

بر شاخه نشستن و بن بریدن؟ کدام کشور در کدام نقطه از جهان سلاحش را زمین گذاشت و به توسعه و تعالی رسید؟ در قبله آمال شما آمریکا، برای ابرقدرت شدن ارتش را منحل کردند؟ 600 میلیارد دلار بودجه نظامی را ندادند‌‌‌‌‌؟ یا درب اف بی آی و سیا و ان اس ای و گوانتانامو را بستند؟ یا جایی که آقای روحانی درس خوانده اند اسکاتلندیارد و ام آی فایو و ام آی سیکس و انتلیجنس سرویس را بستند؟ یا استرالیا در وسط اقیانوس آرام کمی بالاتر از قطب جنوب در سوریه نمیجنگد؟ یا آلمان و ژاپن 42 میلیارد دلار بودجه نظامی ندارند؟ مگر فکر کردن چقدر سخت است که نمی اندیشید؟ چرا نمی ترسید از سرنوشت آنهایی که ساز سازش کوک کردند؟ چرا نمی ترسید از قضاوت آیندگان در مورد شما؟ اما این را بدانید که از هیچ قومی در تاریخ به خاطر غفلت تقدیر نشد!

 

حاشیه سازی در مراسم بزرگداشت شهید صدوقی: شامگاه 10 تیر 96 مراسم بزرگداشت شهید محراب آیت ا... صدوقی و فرزندش حاج شیخ محمد علی در مسجد حظیره با سخنرانی شیخ مجید انصاری معاون حقوقی و پارلمانی حسن روحانی با حضور اقشار مختلف مردم و حضور عده ای خاص برگزار شد، خواصی که بعد از مراسم به صرف شام در منزل محمد صدوقی دعوت بودند! یک برگ ویژه نامه روزنامه ضد انقلابی آفتابه یزد نیز بین حاضران با عنوان پاییزی به رنگ تابستان توزیع شد که بدون اشاره به جنایت منافقین در شهادت شهید صدوقی از مرحوم محمد علی صدوقی به عنوان تئوریسین راستین اعتدال نام برد! اعتدالی که سرکرده همان منافقین مریم رجوی از آن خشنود و اخیراً از حسن روحانی به واسطه اتهام زنی به نظام اسلامی و عوض نمودن جای شهید و جلاد تشکر کرد. اما از قرائن و شواهد بر می آمد که مجید انصاری دنبال حاشیه سازی باشد چرا که گویا دولت روحانی مسئولیت دیگری نداشته و این از ضروریات کار آنهاست! اما صحبتهای انصاری روندی را طی کرد که نتوانست حاشیه آنچنانی ایجاد کند. انصاری در بین صحبتها یش گفت ظلم به مرحوم هاشمی بازدن سر به قبر امام جبران نمیشود! پرسشی که بوجود آمد آیا ظلم هاشمی به مردم و امام و رهبری در فتنه 88 تطهیر پذیر و قابل جبران است؟ سخنرانی انصاری به پایان رسید لذا به بهانه جمع بندی از بحث با نام بردن از افراد و شخصیتها نام سرکرده فتنه اردکانی را برد که باند قبله زاده که برای این کار آماده بودند اقدام به فرستادن صلوات کردند و عده ای دیگر شعار علیه فتنه دادند. انصاری نیز به طرفداری از فتنه گران گفت مقام معظم رهبری با بر هم زدن مجالس مخالفند و اینگونه دهان مردم علیه فتنه بست. اما جای این پرسش بود که آیا مقام معظم رهبری موافق این هستند که روی ممبر نام سرکرده فتنه برده و ایجاد دودستگی نمود؟ پرسشی که بعد از مراسم دنبال نموده و با تماس با محمد صدوقی خواستار ملاقات با مجید انصاری شدم که متأسفانه تا ساعت 30/12 درب منزل محمد صدوقی ماندم ولی اجازه ملاقات داده نشد. اما باند قبله زاده که به طرفداری از فتنه گر صلوات فرستادند و شخص قبله زاده و شیخ محمود کلانتر و ... داخل منزل بوده و شام خوردند و رفتند ولی اجازه یک پرسش ساده را به بنده ندادند.

هاشمی رفسنجانی در دادگاه تاریخ: امام خمینی(ره) در نامه 6/1/67 به آن شیخ ساده لوح نوشتند:« از آنجا ‌که روشن شده ‌است ‌که شما ‌این کشور و انقلاب اسلا‌می عزیز ‌مردم مسلمان ایران را پس ‌از من به دست لیبرال‌ها و ‌از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را ‌از دست داده‌اید » شاید آن زمان هضم این مطلب برایمان مشکل بود که چگونه با وجود شخصیتهایی چون هاشمی رفسنجانی امکان داشت که این اتفاق بیافتد. اما امروز با کنار رفتن پرده ها و به عبارتی هاشمی بدون روتوش که خودش بیان داشته؛ بسیار روشن شده که لیدر همان لیبرالها هاشمی رفسنجانی بوده! کسی که منتظری هم با اصرار او و علی رغم مخالفت امام(ره) به قائم مقام رهبری رسید تا پس از ارتحال امام براحتی رهبری در پنجه اش باشد و آن موقع منافقین  براحتی می توانستند وارد عرصه قدرت شوند. عزل منتظری و تغییرات قانون اساسی در آخرین رزهای زندگانی امام راحل، معادلات هاشمی را به هم زد و حتی فتنه 88 علی رغم ضربات کوبنده ای که به نظام اسلامی زد هاشمی نتوانست به آرزویش برسد. اما مسیر هاشمی با ریاست جمهوری حسن روحانی استمرار یافت و امروز شاهدیم چگونه سرکردگان منافقین از عملکرد حسن روحانی خشنود بوده و برای وی کف می زنند! چرا که می بینند حسن روحانی با قلع و قمع نیروهای انقلابی و وفادار به نظام و روی کار آوردن ضدانقلابیون و جاسوسان و فتنه گران و با بستن با شیطان بزرگ امریکا، هر روز راه را برای ورود آنان به کشور بازتر می کند تا شاید ملت ایران و نسلهای جدید عملکرد جنایتکاران بدتر از داعش را بار دیگر از نزدیک لمس و تجربه کنند. امروز بسیاری از بزرگراههای کشور از جمله در یزد به نام هاشمی رفسنجانی می شود    

به بهانه سالروز ربوده شدن 4 دیپلمات ایرانی: پشت پرده های اسارت 35 ساله مغز متفکر آزادسازی خرمشهر/ همه ی تلاشها برای دربند ماندن ژنرال احمد متوسلیان! حجت الاسلام موسوی سفیر سابق ایران در بیروت گفت: شهید عماد مغنیه و دیگر همرزمانش پس از ربوده شدن حاج احمد متوسلیان و همراهانش دیوید دوج رئیس سیا در خاورمیانه را گروگان گرفتند تا با دیپلماتهای ایرانی مبادله شوند اما با دخالت هاشمی رفسنجانی، دوج ابتدا به سوریه و سپس به امریکا رفت و این مبادله هرگز صورت نگرفت! از سال 61 تا پایان ریاست جمهوری ایشان بارها گروگانهای امریکایی و اروپایی با وساطت هاشمی آزاد شدند ولی حتی یک مورد هم آزادی آنها مشروط به آزادی گروگانهای ایرانی نشد. ( هاشمی و آن دو ماست فروش را باید بیشتر شناخت! )

 

یزد و ثبت جهانی فرصت ها و تعدیدها: با ثبت جهانی یزد اقشار و گروههای مختلف ابراز خوشحالی و اظهار نظر نمودند. بیلبورد بزرگ در میدان امام حسین علیه السلام چنین نوشته: « از یزد برخاسته ام و به جهانی شدن می اندیشم » این جهانی شدن به دو معناست یکی دیگاه امام خمینی(ره) و انقلابیون و قاطبه ملت ایران که بر اساس اسلام و آرمانهای انقلابی باید وارد عرصه های جهانی شد و به مستکبران اجازه دخالت نداد و با حمایت از مستضعفان جهان زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم نمود. اما نگاه مقابلی هم وجود داشته و دارد که جهانی شدن را در بستن با کدخدای جهان شیطان بزرگ امریکا می داند! این دیدگاه اسلام و انقلاب اسلامی و خصوصاً تشیع را مانع جهانی شدن ایران میداند. دیدگاه لیبرالها و امثال دکتر سریع القلم مشاور ارشد آقای حسن روحانی از این سنخ بوده و در کتاب ایران و جهانی شدن وی صریحاً آورده و آقای حسن روحانی هم مهر تأیید بر آن زده و هم اکنون دنبال اجرای آن می باشد.  

 

آیا سرکرده راهزنها نفر اول شورای شهر یزد شده؟: شوق الشعرا در وبلاگ توفانی خود نوشت: فکر می کردیم که پس از دوم خرداد.. باند سفید از صحنه سیاست استان برای همیشه  کنار خواهند رفت و استانداری با تفکرات نو برای استان انتخاب شده، و جلوی رانت و  زمین بازی مدیران ارشد استان و توسعه بی رویه شهر یزد  گرفته خواهد شد، و اما غافل از آن بودیم که،.. پس از دوم خرداد 76 سفید لباس اصلاح طلبی را.. پوشیده و خود را کاتولیک تر از پاپ نشان داد، و اینگونه شد که ناگهان پس از دوم خرداد، سفید، اصلاح طلب و بعد بخاطر شرایط و برای حفظ موقعیت، حتی مشارکتی هم شد و با استفاده از حلقه های ارتباطی، خود  را به .. نزدیک و نزدیکتر  کرد و حال سوال اینست که در همه این سالها و هشت سال دوران احمدی نژاد، سفید برای .. و اصلاح طلبان چه هزینه ای  داده است و بجز گسترش مجتمع غیر انتفاعی و طبقاتی جوادالائمه که نقش مهمی در تخدیر افکار نوجوانان دارد و راه اندازی آنی ها و ساخت مجتمع آپارتمانی سوال برانگیز آرمان و نقشه برای تفکیک و فروش زمین های کوره های آجر پزی یزد کشیدن، چه کرده؟ و بجز رشد  و پرورش رضا اویسی ها  و رضا شهسواری ها و سالیانی ها ، کدام نیروهای سیاسی و فرهنگی را در مقر سیاسی جوادالائمه پرورش یا اجازه رشد داده است!؟ طالبی، پاک طینت و دیگر کی!؟    (سفید حدود 12 درصد آراء را کسب کرد)

شوخی هم حدی داره... بودجه‌ی دفاعی را 13درصد دولت قبل کرده همین 13 درصد هم 20 درصد آن محقق شده! ماهواره‌ها را به جای فضا فرستاده موزه. برای رأی آوردن به کل سپاه و موشک و توان موشکی پریده. استخدام صنایع دفاعی را لغو کرده. گفته ما دولت بی تفنگ هستیم نه دولت باتفنگ. تا دو روز بعد از سیلی موشکی سکوت کرده بود. به مرگ بر اسرائیل روی موشک گیر داده بود. بعد ادعا کرده دولت من موشک‌ها را ساخته! نه دولت قبل! داداش سطح شوخی را بیار پایین تر که حداقل مرغ پخته خنده اش نگیره!!

 

معرفی وبلاگ جمعه نامه: jome.parsiblog.com – شمارگان 1500 برگ

به یاد چهار قهرمان ربوده شده ایرانی -  پاسخگو: 09131545684

تهیه و تکثیر: یزد – علی اصغر باقری – جمعه 23/ تیر /96 برابر با 19 شوال 1438